mandag, januar 02, 2006

Mega Vestkanten blir OBS Vestkanten



Som sikkert mange har observert, så har de tre nærmeste husene bak Vestkanten stått tomme en stund, uten at noe er gjort. Konsekvensen har blitt at Loddefjords alkoholikere har flyttet inn i hagen til det nærmeste huset til Vestkanten med den konsekvens av dette er at området ettervert har blitt fulgt opp av boss og har blitt en ”fyllebule”.

Ifølge BA og informerte kilder ved Vestkanten er det nå meningen at Mega Vestkanten, skal bli OBS Vestkanten, når tilbygget er ferdigbygget i 2007. Sannsynligvis samtidig med at Iskanten står ferdig. Ifølge de samme kildene, er det nå gitt rivningstilatelse for de nevnte husene på tomten. Så man kan anta at det er kun tidspørsmål før husene faller, redaktøren har grunn til tro at dette skjer i løpet av første halvdel av 2006. Man kan også lese mer om det i
Sydvesten her.

3 kommentarer:

  1. Spennende hva som skjer fremover. Det er på tide at det blir bygget ut der med vestkanten synes jeg.Kanskje jeg skulle tatt meg en tur til den ishallen... =P

    SvarSlett
  2. Jeg personlig, ser veldig frem til at Ishallen blir ferdig. Da kommer jeg til å gå en del på skjøyter da jeg i min ungdom gikk en del på skøyter, og prøvde meg litt i Fana Skøyteklubb. Skøyter var klart en av mine favoritt idretter i ungdomen. Mitt store idol var Eric Haiden da han vant 5 OL gull i 1984 var det vel.

    SvarSlett
  3. Jammen tok det sin tid. 5 år mer enn antatt her. Men jeg tror dette blir bra. Nå må de bare tenke litt bymessig rundt resten av Loddefjord. Få vekk Essoen, få inn flere boliger, kontorlokaler, kanskje overnatting. Kino, utesteder, utbedring av området ved sjøen. Kan bli bra

    SvarSlett