søndag, januar 01, 2006

Glimrende nyttårstale av Jens Stoltenberg


Jens Stoltenberg holdt sin 2. nyttårstale i sin karriere som statsminister i Norge, og han innfridde. Jens hadde sterk fokus på at alle måtte lykkes med sine egne privat mål, hvor han nevnte at en stor del av de arbeidslige, vil i løpet av 2006 gå fra å være arbeidsledige, til å komme i arbeid, som vil være en stor seier for hver enkelt av de arbeidsledige. Videre snakket han en hel del om integrering av innvandrere i det norske samfunn. Hele talen kan du lese her.

4 kommentarer:

  1. Leste talen. Den var fin. Syntes han fikk sagt ganske mye.Selv om jeg er uenig med AP i mye, har jeg sansen for Stoltenberg. Jeg har tro på han. Jeg tror han er er en veldig god mann.

    SvarSlett
  2. Det er klart man kan være uenig i mye i et parti. Jeg tror ikke jeg med hånden på hjertet kan si at jeg er enig i alt AP står for. Det har vel heller med hvem du identifiserer deg med.

    Talen likte jeg veldig godt, vanligvis er slike taler vel mye svada og klisjeer. Han holdt seg i hvertfall unna de største klisjeene.

    SvarSlett
  3. Stoltenberg hadde høytsvevende visjoner i sin tale=Svada....

    Dessuten,kunne omså ha vært en statsminister fra Høyre eller frp som talte.Mye ut av det Stoltenberg sa var jo rett og slett individualisme på sitt beste,og det er jo bra for en sosialdemokrat å være!

    SvarSlett
  4. Til Høyremannen.Hehe, ja du har et poeng der...Kunne likegodt vært Carl I Hagen sin tale- ja hvis du tar vekk rosen om noen av våre nye landsmenn da.

    SvarSlett