tirsdag, mars 07, 2006

Betalt jobb ønskes!


Å være bloggredaktør eller nettsideredaktør for Loddefjord Arbeiderlags nettavis er som sikkert mange skjønner ikke noe betalt jobb, det er ren frivillighet og bygger utelukkende på mitt personlige engasjement, til tross for dette er jeg uten noen vanlig jobb. Av denne grunn er jeg i dag primært på utkikk etter en jobb hvor jeg kan få brukt min kulturarbeiderutdannelse, bibliotekutdannelse eventuelt mine språkkunnskaper, eller en kombinasjon av alt sammen. Av utdannelse har jeg Cand. Mag. graden fra Høgskolen i Telemark, grunnfag i Bibliotek- og Informasjonsfag fra Høgskolen i Oslo, og i Cand. Mag. graden har jeg et års ERASMUS-utveksling ved Universidad Complutense de Madrid i historie, hovedsakelig Midtøstens og Spanias historie. Av yrkeserfaring har jeg jobbet mange år med meningsmålinger, hovedsakelig ved OPINION AS og jeg har jobbet innen biblioteksektoren både ved folkebibliotek, fagbibliotek og forskningsbibliotek. Av personlige egenskaper kan jeg si at jeg er engasjert, kunnskapsrik og utadvendt. Men dette er tydelig ikke nok for å få en potensiell arbeidsgivere på ”kroken”, så er det noen der ute som enten har tips, eller som kan sette meg i kontakt med rett person for å få en varig jobb, eller rett og slett ønsker å engasjere meg, setter jeg pris på det. Skulle det for aktuelle lesere være noen uklarheter er det bare å lese CVen min (hvor all kontakt informasjon er å finne) eller skrive en mail til meg. Avslutningsvis vil jeg poengtere at jeg er også villig til å ta en enklere jobb som ikke krever så mye utdanning, til tross for at jeg har relativt mye utdanning, som f.eks. kontormedarbeider, kundeservicemedarbeider eller butikkmedarbeider.

Vennlig hilsen
Mathias Reither
Redaktør av Loddefjord Arbeiderlags nettavis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar