tirsdag, april 18, 2006

Nye og oppdaterte nettsider for Arbeiderpartiet i Bergen




I kveld var jeg på styremøte i Loddefjord Arbeiderlag, og da kom det for en dag at Arbeiderpartiet i Bergen har fått nye nettsider. Undertegnedes noe misfornøye med litt slett oppdatering har heldigvis blitt kronet med hell. De nye sidene har jeg bare gode ord å si om. De ser lekre ut, de ser tiltalende ut og de er informative og for øyeblikket oppdaterte. Jeg får håpe at oppdateringen blir noe bedre enn de gamle sidene apibergen.no. Et annet positivt element er at de nye sidene legger opp til at lokallagene og partilagene får selv ansvar for å ha eller ikke ha egne nettsider, noe jeg mener er en bedre løsning. Dette mener jeg er særlig viktig for de geografiske partilagene. Avslutningsvis må jeg gratulere det nye styret i AP i Bergen med å fått på plass de nye sidene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar