mandag, november 27, 2006

Start eget flyselskap











I dag kunne man lese i en rekke medier at det skjedde en flyulykke syd for Teheran, og i den forbindelse diskuterte jeg med min iranske ektefelle om Iran Air hadde flere eller færre ulykker enn europeiske flyselskaper. For å dokumentere det kom jeg over en side på internett hvor man kan kjøpe seg et fly, ikke bare et lite to-seters fly, også store passagerfly. I denne forbindelse, dersom noen av våre "kapitaleiende" "venner" i Høyre har lyst å starte eget flyselskap kan de bare gå inn på denne siden. F.eks. kan de få kjøpt en Boeing i Thailand for nette sum av 10 millioner $, eller ca. 70 millioner kroner. Bare til orientering!

2 kommentarer:

  1. Høyres Øyvind Halleraker er nå svært for jernbane da!
    Oljeprisen og miljøproblemene vil nok øke og da kan det bli tøffe tider for flybransjen, så å kjøpe fly er kanskje ikke den beste investeringen. Heier på den rød-grønne regjeringen men et stort FY for at de ikke vil kvitte seg med SAS-aksjene mens de ennå har litt verdi. i denne saken har jo faktisk høyresida for engangs skyld rett.

    SvarSlett
  2. God morgen
    Det var utrolig at jeg fikk et 50.000€ lån. Jeg er glad jeg fikk et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å fylle ut mange dokumenter, og det slutter ikke bra til slutt. Men Jeg er glad For Å møte Fru Guro ELVENES. Jeg var i stand til å få mitt 50,000€ lån med en 2% rente. Nå har virksomheten min det bra, og jeg vil fortelle alle i dag, fordi de er raske, 100% pålitelige og pålitelige. Nå betaler jeg tilbake lånet jeg fikk Finance Hjem. Du kan kontakte dem og ikke kaste bort tiden din. epost: guroaletteelvenes@gmail.com
    Mes meilleures salutations

    SvarSlett